فرهنگ

شامل اخبار فرهنگی و مطالبی فرهنگی

فرهنگ

شامل اخبار فرهنگی و مطالبی فرهنگی

هولوکاست افسانه نیست بلکه واقعیتی در کشور ایران

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ق.ظ
 

عجیب اینجاست که این کشور و همانندانش با وجود این سابقه وحشتناک در پرونده خود در مذاکرات هسته ای اعلام میکند ایران باید اعتماد سازی نماید تا اطمینان حاصل شود که سلاح های اتمی و کشتار جمعی ساخته نمیشود!!!  + دانلود کتاب(قحطی بزرگ)  در ادامه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاریخ ، زبان گویایی است که کلمات آن در انظار همگان بر صفحه ی روزگار نقش می بندد و مخفی کردن و پوشاندن آن امری غیر ممکن و نشدنی است ، هر چند در طول تاریخ حاکمان مستبد و دولتهای استکباری گاهی مانند کبک سر خود را در برف کرده و گمان نمودند که حافظه مردم به خواست آنان بسته است لیکن اغلب همان مواردی که به ظاهر پوشانده شده همچون آتشفشانی غلیان کرده و حقیقت را آشکار کرده و آبروی آنان را به باد داده.

 سال 2014 یادآور اتفاقی سخت در صد سال پیش است ، اتفاقی که هنوز مستبدان و مستکبران جهانی درصدد پوشاندن زوایایی از آن هستند. در دنیایی که محرمانه ترین اسناد وزارتخانه های خارجی کشورها  عمری بیش از 30 سال ندارد ، اسناد حادثه ای سهمگین و اتفاقی که با انسانیت  فاصله ی طولانی  دارد در وزارت خارجه انگلستان همچنان مخفی مانده و انتشار نمی یابد.

سخن از کشتن و کشته شدن 9 میلیون انسان بی دفاع و بی گناه است .  جنگ جهانی اول دقیقا یک قرن پیش  (یعنی سال 1914) به بهانه کشته شدن ولیعهد اتریش آغاز گردید . تشکیل دو جبهه با عنوان جبهه متفقین متشکل از روسیه ، فرانسه و انگلیس از یک سو و جبهه محور که با دو کشور اتریش و آلمان آغاز و با پیوستن عثمانی ، ژاپن و ایتالیا به پنج کشور ارتقا یافت، بر شدت این جنگ افزود .



در این سوی مرزها مستوفی الممالک کفیل پادشاهی که تنها هشت روز از تاجگذاری او میگذشت و در سن هجده سالگی هنوز از اصول کشور داری کاملا بی خبر بود ( هر چند احمد شاه را میتوان بی کفایت ترین پادشاه قاجار دانست) بلافاصله به دوطرف جنگ بی طرفی ایران را اعلام نمود اما ، استکبار پر حرص و ولع ایران را رها نکرده و انگلیس و روسیه با نقض بی طرفی ایران وارد خاک ایران شدند تا بهانه ای را به دست عثمانی ها برای ورود به مرزهای غربی ایران ایجاد نمایند و دولت عثمانی پس از ورود به ایران ، خروج خود را منوط به خروج روسیه از ایران و به ویژه آذربایجان دانست . انقلاب اکتبر 1917 باعث شد تا روسها از ایران خارج شوند و انگلستان به جا آنکه از ایران خارج شود با بزرگ نمایی خطر آلمانها و عثمانی ها سربازان خود را جایگزین روسها در آذربایجان ، اردبیل و قزوین نمود. انگلیسیهای دور از وطن برای تهیه آذوقه خود و ترس از گرسنگی انبارهایی را ایجاد و منابع کشاورزی ایران را به زورپول و سلاح و با کمک بی کفایتی و بی لیاقتی شاه قاجار برای سربازان خود غصب کردند در این زمان فشار ناگهانی قحطی ناشی از این اقدام از یک سو و در کنار آن شیوع ناگهانی آنفولانزا و وبا به دلیل عدم رعایت بهداشت توسط سربازان اشغالگر ( و البته برخی اسناد تاریخی و عدم انتشار اسناد آن دوره توسط انگلیس بیانگر آن است که بخشی از شیوع این بیماریها تعمدا و با برنامه ریزی انگلیس صورت پذیرفته ) موجب شد تا تعداد زیادی از مردم ایران ، کشوری که رسما اعلام بی طرفی کرده بود به کام مرگ کشیده شوند . تا آنجا که بنا به گزارش تاریخ نگاران انگلیسی در آن دوره اجساد ایرانیان در کوچه بازار ( به ویژه در پایتخت ) به قدری زیاد بوده که هیزم وار بر روی هم ریخته و حتی امکان دفن آنها نیز وجود نداشته است که به ناچار گورهای دسته جمعی برای دفن اجساد ایجاد میشود .



 اکنون صد سال از این واقعه هولناک میگذرد ، واقعه ای که بر خلاف هلوکاست یهودی که همه آزمایشات نتوانست اثبات کند که حتی یک نفر در کوره های نازیها سوخته باشد( و آن کوره ها برای سوزاندن مواد زاید و پارچه بوده ) در این هلوکاست و قتل عام ایرانی حدود 9 میلیون نفر از جمعیت کمتر از 20 میلیون ایرانی کشته شده اند.



عجیب اینجاست که این کشور و همانندانش با وجود این سابقه وحشتناک در پرونده خود در مذاکرات هسته ای اعلام میکند ایران باید اعتماد سازی نماید تا اطمینان حاصل شود که سلاح های اتمی و کشتار جمعی ساخته نمیشود!!!

 



به نظر می رسد وزارت خارجه ایران اسلامی بایست با اصرار و پافشاری انگلستان را مجبور به انتشار اسناد حوادث حضور در جنگ جهانی اول نماید و با اثبات این موضوع ضمن گرفتن غرامت از استعمار پیر انگلیس چهره واقعی و دد منش استکبار را برای مردم جهان بصورت عریان و شفاف عیان نماید. و بر هنرمندان ایران اسلامی است که این واقعه تاریخی را به تصویر بکشند تا مظلومیت ایران و ایرانی در طول تاریخ بر همگان روشن و مبرهن گردد.

جهت دریافت کتاب "قحطی بزرگ" بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.


 منبع: salehin.ir


 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
شهید کاظمی